Grąžinimo taisyklės

Mes visuomet tikimės, kad įsigytos Ačiū labai prekės Jums puikiai tiks. Vis dėlto, jeigu atsitiktų kitaip – visuomet nekokybišką prekę galite grąžinti ar pakeisti į kitą.

Spalvos matomos kompiuterių ir telefonų ekranuose gali skirtis dėl parametrų, todėl mes negalime už tai atsakyti.

Remiantis Europos Parlamento ir Tarybos direktyva 97/7/EB, 1997 m. gegužės 20 d., dėl vartotojų apsaugos, susijusios su nuotolinės prekybos sutartimis, Pirkėjas neturi teisės pasinaudoti galimybe atsisakyti sutarties, jeigu įgytos kokybiškos prekės buvo gaminamos pagal Pirkėjo specialiuosius nurodymus arba yra akivaizdžiai pritaikytos tam tikram Pirkėjui.

Visi „Ačiū labai” internetinės parduotuvės užsakymai yra gaminami pagal Pirkėjo nurodytus specialiuosius reikalavimus, todėl užsakyta prekė gali būti grąžinama tik dėl broko, užsakymo nurodymų neatitikimo ar pažeidimų, atsiradusių transportuojant prekę.

Dėl grąžinimų ar keitimų kreipkitės el. paštu: klausk@aciulabai.lt

 

GRĄŽINIMAS

  1. Grąžinti įsigytą prekę ar pakeisti į kitą galite per 14 kalendorinių dienų, nuo prekių pristatymo dienos.
  2. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Grąžinant prekę būtina pateikti popierinį (atspausdintą) jos įsigijimo ir grąžinimo/keitimo dokumentą, kurį atsiųsime Jums elektroniniu paštu. Kreiptis klausk@aciulabai.lt
  3. Pirkėjas grąžinamas prekes turi išsiųsti registruota siunta arba paštomatu OMNIVA prieš tai suderinęs su Pardavėju.
  4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei grąžinama prekė buvo panaudota, be originalių etikečių, sugadinta, buvo pagaminta arba pakoreguota individualiai pagal specialų užsakymą.
  5. Grąžinamų arba keičiamų kokybiškų prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas. Pirkėjui grąžinama tik už prekę sumokėta pinigų suma. Siuntimo išlaidos pirkėjui nėra grąžinamos.
  6. Jeigu už prekę Pirkėjas mokėjo dovanų kuponu, tai grąžinamas kuponas ir kita papildomai sumokėta suma (jei ji buvo sumokėta). Dovanų kuponas į pinigus nėra keičiamas.
  7. Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą su nuolaida, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.

 

KEITIMAS

  1. Nekokybišką prekę pagamintą pagal individualų užsakymą pakeisti galima – Lietuvoje per 14 dienų, Europos Sąjungoje ir kitose šalyse per 30 dienų nuo prekės pristatymo pirkėjui dienos.
  2. Keičiama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Keičiant prekę būtina pateikti popierinį (atspausdintą) jos įsigijimo ir grąžinimo/keitimo dokumentą.
  3. Pirkėjas keičiamas prekes turi išsiųsti registruota siunta prieš tai suderinęs su Pardavėju. Su keitimu susijusios pašto išlaidos apmokamos paties Pirkėjo. Jei Pirkėjas nesutinka padengti siuntimo išlaidų, Pardavėjas turi teisę atsisakyti pakeisti prekę.

Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos remiantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.”